MY FOLLOWERS

Friday, February 18, 2011

SIAPAKAH GERANGAN LELAKI BERSERBAN ITU??


Ini adalah gambar yang saya ambil dari seorang rakan , tempat dan waktu gambar ini di ambil saya tidak pasti. Yang jelasnya gambar ini tidak di ubah suai sama sekali cuma saya zoom kan tempat yang hendak di kongsi.Cuba anda perhatikan betul-betul bayangan yang telah saya bulat kan di atas..rupa bentuk bayangan mirip seorang manusia berjubah dan beserban seolah-olah sedang bersolat.Dari apa yang rakan saya terang kan, pada waktu itu memang tidak ada orang yang berpakaian seperti itu kecuali rakan mereka yang berbaju biru sedang tunduk dan memegang ranting kayu..dan cuba perhatikan sekali lagi lelaki berbaju biru itu sebenarnya memegang apa..???

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts